minikmucizem1_ Selam kızlar ben Daha önce 2 dış gebelik geçirdim 1. iğneyle sonlandı 2. Once kurtaj sonra igne 3 ay korunduktan sonra denemeye karar verdik ve ovulasyon testi aldım tam adetimin 14. 15. Günlerinde yumurtlamayı gördüm değerlendirdik ve bitti siliklesti artık testler, şu an Adetime 5 gün var ve bugün ovulasyon testi yaptım 2. Çizgi baya koyu cıktı diğer günlere göre başına böyle bişey gelip hamile olan var mi lütfen yardımcı olur musunuz🤗
Melike37 minikmucizem1_ kuzum benım kuzenımde ovulasyonla hamıle kaldı ama adetıne 1 gun kala bıle yaptıgında aşırı sılıktı onla öğrenemedi malesef 🤷♀️ Hatta hamıle değilimdir diye yeniden sipariş vericekti ovulasyon
Ecemsbaby minikmucizem1_ bende gebelik öğrenmek için ovulasyon testi denedim çıkıyormuş dendi, öyle de oldu canım inşallah hamilesindir. 🌸 kan testi ver hemen çıkar
Ecemsbaby minikmucizem1_ bence hamilesin benim de aynı oldu bak atıyorum hem gebelik testi hem ovulasyon testi ile denedim
minikmucizem1_ Ecemsbaby ay gebelik testine odaklanınca arkadakini görmemişim şimdi farkettim🤭 bu ovulasyon adete kaç gün kala yapıldı
Melike37 Ecemsbaby canım silik çıktı onun ve hamile olmadıgını sanıp tekrar sipariş vericekti sonra biz kana yolladık hamıleydı suan bebişi kucagında 😊 ovulasyonla bazen öğrenılmıyor mesela bende ovulasyonla öğrenemedim
Ecemsbaby minikmucizem1_ ikisi bir arada kuzum üstteki şerit Lh yazıyor, altında kaset test hcg testi 😊
Deletedmom090 minikmucizem1_ selamun aleykum siz ovulasyon testiylemi hamile kaldiniz ? Bende kurtaj oldum 5 ay once ve henuz gebe kalamadim ovulasyon testi alicam size faydasi oldumu?
Melike37 minikmucizem1_ canım onun silikti ve hamile değilim diyordu benımde silik cıktı hamıle değilim dedim erken gebelikle öğrendim sonra yanı ovulasyona takmayın bazen göstermıyor
Ecemsbaby Melike37 doğrudur testten teste de farkediyor çok sevindim hamile olmasına 😊 Allah kucağınıza almayı nasip etsin 🌸
Melike37 minikmucizem1_ amın canım bende ovualsyonla kaldım amahafıf kanamam oldu kımyasaldır dedı burdakı kızlar 🤷♀️
Ecemsbaby Melike37 belki yerleşme kanamasıdır ilk ayda oluyormuş ya tabi kimyasal da olabiliyor ama adet kanaması gibi devam ediyor süreç onda diye biliyorum
Ecemsbaby minikmucizem1_ adetime 3 gün varken yaptım bunu diye hatırlıyorum 😊 aynı gün de kan testi vermeye gittik