GulinMert Ankara Zekai Tahir Hastanesinde ikili test yaptırdım. Testi yaptırdıktan 10 gün sonra sonuç için gel dediler ancak hastane bu arada şehir hastanesine tasindi . Bu hastane bize çok uzak . Herhangi başkabir hastaneye gitsem sonucu orada da görebiliyorlar mi bilgisi olan var mi .
Siner GulinMert görebileceklerini sanmıyorum. Eğer doktorunuzla yada sekreteriyle iletişime geçip test raporunu whatsapptan yada mail yoluyla göndermelerini sağlayabilirseniz başka bi doktora muayene olup raporu gösterip bilgi alabilirsiniz
GulinMert Taneminci internetten hastane test sonucu diye arattırdım buldum Sanırım bir sorun yok teşekkür ederim :)
GulinMert Medine_1992 Karar veremedim bu konuda cok kararsızım ne olacak bu halim bilmiyorum canım ya
GulinMert Medine_1992 bu arada test sonucumu başka bir konu açıp yükledim düşük risk yazıyor cok mutlu oldum
Medine_1992 GulinMert canım kesinlikle Sami ulusa gelmelisin ben kesin kararımı verdim ve herkes çok memnunmuş artık orada devam edecem ay cok sevindim canım ne güzel 💞hayırlı sonuçların olmuş