Yaseminpinar Bakın kuaför vicdanlı davranıp para kazanacağı halde bunu söylüyor. Ben zaten boyatmıyorum ama doktorum genel uyarıları yaparken saç boyatmak yok demişti. Bitkisel boya demek illa güvenli demek değildir, kına yakmıyorsunuz sonuçta saçınıza. Muhakkak içinde farklı maddeler var, hepsini iyi araştırmak lazım, bebek için toksik olabiliyorlar. Mümkünse boyatmamak en iyisi ama illa boyatılacaksa da bitkisel diye doğrudan güvenmemek, içeriğini iyi araştırmak lazım.