fmaside Doktorunuzun bilgisi varsa zaten durumunuza bakıyordur. Kilo kaybı değerlendirmesiyle, kan değerleriyle zaten vücudun durumunu anlıyor ve gerekirse müdehale ediyorlar. Ben de kusa kusa bir hal olduğum için korkuyordum bebeğe bir zararı olacak diye, meğer kusmaktan bir şey olmuyormuş. Önemli olan vücudun durumuymuş.