Heyecanli1303 Gunler su gibi akti gecti 7 yillik tedavi bir dusuk ve cok sukur dualarimîn karsiligi 37.hafta 5 gunluk hamileyim seker test Indeed sekeri min yuksek oldugu çıktı diyet ölçüm derken 3 hafta önce insülin vurunmaya başladım burdaki çoğu postta yok yaptırmalımıyım yok yaptırmadım ne gerek var gibi başlıkları okurken hep aklımda soru işareti kaldı Türkiye de yaşamadığım için doktorumla hep eşimi konuşturdum zararlı olup olamıcanı ve anladımki gerçekten gerekli oldugunu şükür yaptırmışım iki defa karın sertliğinden ve cnm yanmasından hastaneye kaldırıldım ve anladıkki tokluk şekerim 150 geçince bu durum meydana geliyo Bebek içerde acayip geriliyormuş ve bebeğin dönmediğini Doğum kanal yoluna girmediğini söyledi doktorum anne panik olduğu için zamana bıraktım dedi neyse ben sezeryan kesinlikle istemedim doktorundasın bana güveniyormusun dedi ve evet dedim doktor ırm istiyorum basenlerinin dedi seni sezeryan yapmıcam dedi ama sen yediğine içtiğine dikkat edeceksin dedi şekerden dolayı çocuk içerde şiştiği için kafa ağırlık yapmıyo dedi peki dedim ben yediğime içtiğime dikkat ettim ve basen filmi çekindim birde ne görelim Bebek dönmüş accayip mutlu oldum çok şükür artık 18 günümü rahat geçirebilirdim diye düşünürken Perşembe diyetisyen rdv dan sonra Cuma eşimi aramışlar Pazartesi gelip eşinizi yatış yaptırın diye bebeği suni sancıyla doğurtcaz demişler neden diye sorduğumda vücudumdaki şeker Yine çıkmaya başlamış dünden beri çok panikteyim suni sancı nasıl olur nasıl agrı çekerim epiduralda vurunmak istemiyorum 10 yıl önceki dogumumumda sancımı evde çekip hastaneye öyle girmiştim 45 dk İçinde dogurmuştum epiduralsiz şimdide öyle istiyordum bu gece hiç uyumadım lütfen dualarınızı eksik etmeyin bu postu açmamın sebebi lütfen su şeker testi olayını bitirmeniz teşekkürler
Deletedmom00170 Heyecanli1303 kuzum korkma sakinol Bir aavazda sağlıkla insallah♡ Allah isteyen;Dileyen: o duygunun hakkıni verebilecek herkese anne baba olmayı nasip etsin inşallah 💙