Caah Kızlar bebişler kaç kilo boyları nasıl ağrı sancı var mı nasıl gidiyor benim iki gündür mide yanmam çok fazla bide sağ bacak ağrım var bebek 2700 kg civarıymış çok iri değil dedi doktor
Essenn Caah benim son 25 uygulamaya göre Perşembe gittim 36+1 de boy uzun kilo 2550 benimde doktor normal diyo haftasıyla uyumlu ancak ben kendimi suçlamaya başladım bu ara proteine abandım doktor 3000 doğar diyo çok iri olması normal Doğum için zor olabiliyormuşşş 3500 olsa yeter
Kerem_alyadua Caah 34+3 oldum tam 34 haftalıkken 2331 gram 48cmdi insallah 3 kilo doğar fazlasnda gözm yok😊
Es65 Caah Benimde tam 30 gün kaldı benim bebeğim 2550 senin iyi yine kız daha var hem Doğuma üçü bulur inşallah, benimde mide yanması ve ara sıra bacak ağrılarından başka şikayetim Yok çok şükür hayırlısıyla bizde atlatırız inşallah ☺️🤲🏻
Ozlemkdmrcl Benimde uygulamaya göre 39 ama sezeryan olucağı için 25 günüm kaldı Allahın izniyle 🥳🥳10 gün önce 44 cm 2160 gr dı inş kilo almış ve büyümüştür 🙏🏻
Caah Es65 amin bu zamana kadar hep normal diyordu bugün gittiğimizde sende minyonsun Bebek de dedi küçük şaşırdım bende hayırlısı olsun Bebişlerimiz sağlıklı doğsun benim hep tek sağ bacakta var ağrı
Suleymanovs 34+1 haftalikken bebegim 2.300 qr/dı.doguma 37 gun kaldi...Iple cekiyorum gunleri ALLAH sag salim nasip etsin hepimize bebeklerimizi Amin🤲🏻
Essenn Caah arkadaşım 2 Doğum yaptı 2 haftada 500 gram alır dedi bende et yumurta bakliyatlara yükleniyorum 38. Haftada tekrar gidicem 18 Eylül’de o zaman görücem bakalım 😁 doktor yeşil mercimek ye dedi kilo aldırmak istiyorsan
R_abia Caah son 28 gözüküyor ama bana eylül sonu gelir gibime geliyor 😁 35+4 2810 gramdı şimdi 36 haftalık olduk bu haftaiçi gidicem gene bakalım 😊 doğuma yaklaşıyoruz iyice heyecan sardı 😂 mide yanmam hiç bitmedi benim gaviscon şurup iyi geliyor daha yeni 4. Şişeye başladım 🙈😁bide anlamsızca mide bulantım başladı 🤷🏻♀️
Caah R_abia benimde iştah bile gitti hiçbirisi yiyemiyorum bulantı ve yanmadan dolayı iyiymiş sizin bebiş maşallah ne yiyorsunuz :)