Nesahhn
Kızlar şimdi doktordan geliyorum. Geçen ay yumurta sayım fazla olduğu için östrojenimi yükseltmiş ve bu da erken adet olmama sebep olmuş. Bu ay yumurtalarım gayet normaldi ve klomen verdi. Bugün başladım. Cuma sabah ovitrelle yapılcak cumartesi pazarı değerlendir dedi. Bu sırada ovulasyon testine de devam etcem. Çatladığını da görüp o zamanı da doğru değerlendirmek için. Tavsiyesi olan var mı?