Virgomom10 Benimde son 17 artık sağlıkla gelsin diyorum eşimde daha 37. Haftadasın az sabret diyo 🥴bende valla sabrın varsa vereyim sen taşı dedim 😀 son günler geçmiyor artık ya uykusuzluk, baş dönmesi, mide yanması, kasılmalar öyle devam ediyoruz. Alttan Muayane yaptı geçen doktorum ama açıklığım var mı yok mu bilmiyorum söylemedi normali beklicez dedi bizde bekliyoruz gelsin paşaam diye