Yaprak_ canım bebek için bir zararı yok aksine pıhtılaşma durumlarında hayat kurtarıcı bende kullanmak istedim tüp bebek doktorumda şuan devam ettiğim doktorumda senin kullanmana gerek yok dedi, benim ilk genetik testim normal çıktı, bir alt test çalışıldı onda hafif pıhtılaşma bozukluğu var ama toplumun yarısında bu var zaten sen testi yaptırdığın için biliyorsun yaptırmasan haberin bile olmazdı dedi, metiyoninden fakir diyet yapıyorum sadece