Gulsevm hiç bilmiyorum ama duramıyorum cok kötüyüm, radyasyon yok ama magnetik alan diye önermedi ortopedi, baska bşr doktorda fizik tedavıye görün gerekirse Mr gir dedi, ama suan için birsey cıksada sanırım tedavi olamayacagım ıcın bosuna girmeye gerek yok sanırım ama nasıl gecıcek hiç bir fikrim yok daha 32.haftdayız😢