Kircicegi-34 Kizlar doktoruma onumuzdeki randevum 18.haftamda ama bundan onceki muayeneimde bana 20.haftanda senden kan tahlili isteyecegim dedi sizce 18. Haftamdaki muaywneme gitmeden kan tahlillerimi yaptirmam mi gerekiyor yoksa 20. Hafrada yaptir bir sonraki muaywnwye mi isteyecek sonuclari
zcolak Kircicegi-34 daha istememiş şuan yaptırmanın pek anlamı yok. O zamanki değerlerine bakacaktır. İki kere uğraşma yazıp veriyor zaten istediği tahlilleri. Eksik bir şey okur bir daha uğraşırsın