Zeydo haftaya göre önem kazanıyor sanırım canım beni 12. Haftada perinotolojiye gönderdi tüp bebek doktorun ikili tarama için hem rahim ağZı uzunluğun ölçülsün dedi, petinotologta şuan için iyi ama 20. Haftadaki ölçüm önemli bizim için dedi, inşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız, rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın