[silindi] Kızlar dun adet gunumdu olmadım.dun ve evvelsi gün idrar testinde ikinci çizgi silik çıktı.cok belirgin değil ama bariz ortada ..dün kan verdim.saglik ocaginda sonuçlar pztsye kaldı ..ve ben hasta olucam.diye korkuyorum ara ara bel ağrısı oluyor .gebelik olmasa iki gün üst üste silik çizgi cikarmi.idrari damlattiktan 1 dakika içerisinde belirtiyor ikinci silik çizgi !???
Lovelies [silindi] hayırlı olsun sakın korkma ☺️ Annesi 1 dkk içinde cıkıyosan testin yanılma payı hiç yok:) adetine kaçgün var? Benm 4 gün vardı adet olmama Ayrıca halk lobim şifreni biliyosan bakabilirsin sonucuna
nilly [silindi] hemen sevinmeni önermem canım sakin ol hayırlısı Allahtan. Silik çizgi hamileliğin ilk günleri olduğunu da işaret ediyo olabilir gebeliğin sağlıklı bi gebelik olmadığını da malesef. Ikisi de bizler için ikisi de Allahın emri. Kan sonucuna göre hareket edersin canım.
Nurcan126 [silindi] 5 dk çıkdı ise hamilesn bnde adt 2 gün kala yapmıştım ama aşırı adet belirttm ağrım vardı heran olcak gbiydim silşk çizgi çıkmıştı özele kan vermiştm 15 dk çıkmıştı ,, hayırlı olsun adet belirtnden korkma o olması gerekn his zaten
[silindi] Deletedmom00170 dün verdim.sagilk ocağından pztsiye kaldı akşamdan beri int üzerinden bakiyom sonucum.cikmamis
[silindi] Adetime 2 gün kala yaptım silikti .dun birdaha yaptım farklı bir marka testlerde gene silikti adetim dün gelmesi lazimdi gelmedi Heran adet olcakmis gibi hissediyorum.korkuyirum 2 senedir hep adet olunca🙄
Betulsna [silindi] ayy inşallah hamilesindir canımm bol bol dua et hakkında hayırlısı olsun. İnşallah bebeğin seninledir annesi❣️😘
Umutherdaimvar [silindi] öncelikle hayırlısı olsun canım. Google hastane adını yazıp şu hastane tahlil sonucları yazınca tahlil gen gibi bişey çıkıyor sanırım oraya hemen düşüyor tc ve doğum tarihini giriyorsun enabıza falan geç düşüyor bi dene istersen belki bulabilirsin bizim hastanede oluyor
[silindi] nilly of ya esimide umutlandirdim inşallah sağlıklıdır ,korktum şimdi ama adetim geçti birgün leke felanda yok suan
Cansu85 [silindi] silikse kesin gebesin. Önemli olan sağlıklı gebelik ve dolu kese olması canım. Eşinde seninle yaşasın tabiki bütün duyguları. Beraberce beklemiş olursunuz pzrtesi olmasını. İnşallah sağlıkla grlsin bebeişiniz
[silindi] Sabah kalkınca baktım canım kaydım felan çıkmış incelemede tamamlanmış ama sonuç yeri boş cikmamis
Nurcan126 [silindi] adet günü verdim kanı kapsamlı hastane değildi bna belge vermdei pozitif dedi sadece
[silindi] Nurcan126 anladım.canim teşekkür ederim bu ara ara gelen ağrılar normal yani oylemi adetin habercisi değil yani
htcsrcm [silindi] canım baya yüksek bir ihtimalle hamilesin bende o kadar emindim ki adet olacağıma çok sancim vardı çünkü. Evde yaptığım 2 teste olumsuz cıktı. Adet olacağım günümde acile gittim eşimin ısrarıyla beta 13 çıktı doktor gebelik için erken henüz bişey diyemem dedi 2 gün sonra tekrar yaptır 2 katı olursa hamilesin o zaman dedi. Bence pazartesiyi bekleme acile gidip bi baktır her hastane bakmıyor. Devlet hastanesine gittim baktılar. 2. Gün başka hastanenin aciline gittim bakmadılar.
Demetyg [silindi] bende geçen hafta test yaptım adetime 3 gün vardı hatta pembe bişey gelmişti dedim hasta oluyorum galiba ama ertesi gün adet olmadım test yaptım ikinci çizgi silik çıktı ertesi gün kan testi yaptırdım şuan 5 haftalık hamileyim ☺️ Yani silik çıkması engel değil sende kesin öylesin ağrılara gelince adet olacakmış gibi ağrı oluyo canım benim hala ağrılarım o şekilde için rahat olsun tebrik ederim ✋️☺️
Eda3527 [silindi] canım benim adet günümde yaptım silik çıktı ama belliydi 3gün sonra gene yaptım ve gene çok koyu degildi ve daha sonra direk doktora gittim ve ikinci minnagımın kesesini gördüm ve bebekde oluşmuştu zaten ama her silik çizgi tabiki bir ufakta olsa riskdir ama tamamen sağlıksız gebelik diyemessinde engüzel sonucu doktora gidersen alıcaksın ve ben şuan 15haftalıgım inşallahh rabbim sanada nasip etmiştir ve saglıcakla alırsın kucagına 🙈🤲🏻
Tugce1803 [silindi] Google a hızlı resim yaz sonra resmi yükle yükledikten sonra da altta forum diye yazıyo onu koplayıp buraya yapıştır 😊
[silindi] Tugce1803 işte şu kopyala yapıştır varya onu yapamiyom. Canım.biturlu buraya yapistiramadimm