Nigdelianne Bende hastanw çıkışı aldım, 5li 19 tlye. Öyle aman aman güzel değil. İncecik bişi. Beğenmedim.
(Düzenleme yapıyorum . Ne bekliyordun 19liralık şeyden diyenler için ! Çoook kaliteli , yumuşacık , harika diyenler vardı, bende diyorum ki güzel değil. )