Menekseduru Fatma96 benim de tek derdim o gaz sancıları inan en kötüsüymüş vallahi. Birde kabızlık çıktı başıma ömrü hayatımda kabız olmamış biriyim bir bunlardan yana zorlanıyorum 🤦🏻♀️