DnzNhr Kızlar 100 lük son şeker yükleme yaptırıyorum suyu içmeden açlık 84 çıktı 🤷🏻♀️ Suyu içtikten sonra 1 saat sonra tekrar bakacak sonra tekrar 1 saat sonra sonra tekrar 1 saat sonra dediler yani toplamda 3 saatlik açlık dayanabilirmiyim😳
Rabia5541 DnzNhr bu şeker yüklemesi denilen şey aç karnına nasıl şekerli su içiliyor çok korkuyorum bundan
DnzNhr 1Tecrubesizannee ilk 1 saat bitti 2.saate geçtim şuan için iyiyim 🤷🏻♀️ Ama son 1 saat için bişey diyemiycem 😟
DnzNhr Ezel1323 inan ki kabustu bi ara ilk 162 çıktı dedim tmm gebelik şekeri aaa bi baktık 2 ve 3 te sonuç düştü değerler doktor baktı ohh be içim rahatladı dedi 😂
Beyzanurlina DnzNhr ben 6 saat nerdeyse aç susuz kaldım 🤣🤣 şeker yuklemede erken kalkmıstım hazırlanırım ederim derken anca🤣
DnzNhr Beyzanurlina yok ben daha fazla aç kaldım gece en son 1 de su içtim 10 da tahliller yapıldı saat 1 de bitti bildiğin 13 saat 😳 sadece halsizlik oldu baş dönmesi mide bulanması şükür yaşamadım yaşasaymışım zaten çıkarmış şeker😬🤗💖
DnzNhr Gokmeninannesi benimde açlık iyi ama tokluk yüksek çıkmıştı doktor emin olmak için gizli şeker var mı diye baktı 🤗