Eserey Merhaba.kartal özel birlik hastanesinde doğum yapaniniz var mı?tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
2020_Annecik Bende burda bekleyeyim merak ediyorum açıkçası hiç gitmedim o hastaneye .Bende Kartal’da oturuyorum