yanal 7 yıl önce ilk doğumumu orda yaptım şimdi kapısının önünden geçince içim bi tuhaf oluyo eğer şansın varsa başka hastaneye git ben bana ya da başka bir hastaya iyi davranan birini görmedim
Hemen dibinde gata var arkadaşımda orda doğurmuştu benden bir sene önce o memnun kalmıştı gatadan