limoncicegi ben bilmedrn böylr 3 gün sancı cekmistim en sonunda oturmayınca hastaneye gittik ve düzenli.kasılmalarım.oldugu eğer açıklığımfa olursa doğum yapacağım söylendi bunu yaşadığımda 34 haftalıktık şuan 36+1 im. Benim kasılmam hic yukarda olmadı böyle karnım taş gibi oluyor ve vajinamda sık sok gelio giden batmalar oluyor o batmlarda kasıktan vajinaya doğru oluyordu benim bebeğim baya aşağıda oldugu icin belkide aşağıda yaşadım kasılma ve sancıları ama.dikkat et eğer.sıklaşırsa gecmezse hemem doktora git