edagvnc Günaydın 4 5 gündür ara ara açık yeşilimsi akıntım var 19 haftalığız dr mesajla sordum Gynolomexin fitil kullan dedi sizce sıkıntı olurmu gebelikte kullandınız mı?
Misskokulumm edagvnc yok canm sıkıntı olmuyo tam tersine iyi geliyo enfeksiyonu kesiyo çok geçmiş olsun 😘ben de kullndm farklıydı adi benimkinin
Nnurmehmet edagvnc Yeşil akıntı enfeksiyondan olur canım fitili kullan geçer inşallah o fitilden bende kullanmıştım daha önce hamile değildim ama çok etkiliydi ☺ geçmiş olsun
Fasulye_annesi edagvnc enfeksiyon dan ötürü o akıntınız o dediğiniz fitili değil ama hamileliğim boyunca bir sürü fitil kullanmış biri olarak söylüyorum bi sıkıntı olmuyor şükür bol su için gün içinde akıntı rengi değişecektir
Ftmemne edagvnc ben kullandım ve hemen geçti problemim. Herhangi bir sıkıntı olmadı. Asıl tedavi olunmazsa sıkıntı
sevval55 edagvnc ben kullandım canım iki adet var içinde 3-4 gun arayla ikinciyi yapıyosun bana iyi geldi kesti
blgkstk edagvnc benimkini de bu ilaç kesti şıp diye. Kullan kesinlikle ben çok rahatladım. 3 gün arayla kullanıyorsun.