Arzu61 Kızlar 22 haftalıkken bebeğinizin kilo ve boyu nasıldı ben dün dörtlü usg ye girdim doktor 480 gr 25 cm dedi 🌸
Supermommy Arzu61 Kılo ve cm neden yarıstırıyorsunuz cok sacma ! Genetık etkenler var herkesın bebegı aynı sevıyede olmaz .. Okula baskayıncada kımın ki once okumayı soktu dıye yarıstırırsınız artık
Arzu61 Supermommy yahu arkadaşım sana ne!!!cevap vermek istemiyorsan verme zorla mı getirdik seni bu posta..kimsenin kilo boy yarıştırdığı yok burası sohbet ve bilgi paylaşımı platformu birbirine laf sokma kınama yeri değil hadi sen ufaktan bi çekil şimdi🤗
Supermommy Rabia29 ne ıcın pekı pardon??? Doktor kotu yorummu yapmıs hayır sızınkıler kac kg dıye sormus ne pekı bu? Merak ve yarıstırmak bu kadar basıt
Rabia29 Supermommy Ben yarıştırmak amaçlı olduğunu düşünmüyorum. Kendisi de yazacaktır. Yargılamadan önce bir sormak gerekmez mi?
CansuDRY Supermommy Sadece muhabbet olsun diye açılan bir sürü başlık var. Bunu da öyle görün geçin. Cevap vermek zorunda değilsiniz.
Supermommy Rabia29 offf ama uzattın haa kendısı konusur rahatsız olduysa sana ne oluyor? sen mısın soru sahıbı.. he canım hee sen nasıl dusunuyorsan ole olsun bence aynı soruyu sende sordun once bu yazdıgım sana dokundu
Supermommy Arzu61 yer kaplama mıllet saglık sorunlarını paylasıyo altta kalıyor senın gıbı yarıstırma postları degıl bundan asıl sana ne!!!
Arzu61 Supermommy daha önce başkalarının poslarına verdiğin cevaplardan bu programı ne için kullandığın belli.. her posta başka birine laf sokup bişey yaptığını sanmışsın yazık! Seni bu fesatlığınla başbaşa bırakıyorum canım seninle tartışıp seviyene inecek değilimm 🤗
CansuDRY Supermommy Sağlık sorunlarını paylaşanlara "Hepimiz hamileyiz, üzülüyoruz, etkileniyoruz, böyle şeyler paylaşmayın." diyenleri de gördüm ben. Burası "forum". İsteyen istediği konuda sohbet eder. Kimseyi ilgilendirmez.
Arzu61 CansuDRY bunu anlatamazsın canım boşuna kendini yorma önceki mesajlarına bir bakayım dedim aman Allah her posun altında bir tartışması var o yüzden normal bana böyle tepki vermesi