Yprkk Zeynep3 canım bizim doktorda aynen öyle dedi .takılma hiç kordona dedi ki ben de az çok biliyorum bu durumları . Hiç takılmadım kordon durumuna zaten .
Zeynep3 Yprkk İyi bari acaba benim Doktorum mu sakin davranıyor diyordum 😊 Teşekkür ederim tekrardan inşallah Doğum hikayenizi okumak nasip olur 😊🤲🏻
Zelo52 Keşke biri daha önce söyleseydi bizede heyecan yapmasaydık hala bekliyoruz 40 ı doldurcaz 41de sanırım 🤔😀
Zelo52 Haribo42 sol kolsa Bi doktora sormak daha iyi ama benimde oluyor du geçti yüzüm burnum uyuşuyor du merdiven çıkınca yani yorulunca Bi anlik tansiyonla ilgili de olabilir canım