Hilall2610 Kıxlar 38 gün önce sezaryenle dogum yaptım kanamam iki gün önce bitti tam deeken kırmızı ekşi kokulu akıntım oluyo iki gündür (afedersiniz bunu söylediğim için utanıyorum ama ) bi hastalıgım yüzğnden antibiyotikte kullanıyorum ama lnunla ilgisi varmıdır normalmidir
Tuba1234_4 Hilall2610 gorunmelisin icerde kalinti varmi enfeksiyon varmi bakmalilar bence . Utanicak hicbisry yok . Cok dogsl bi olay bu hit bi rahmi kontrol ettir senin sagligin diger gebelikler ve yasamin icin cok onemli herseyden bilincli olmak lazim