Sugar63 bende ilk 3.5 ay dikkat edeyim dedim bitkisel olan şampuanlara geçtim . Saçlarım döküldü kupkuru matlaştı zor taradım . Ki baya hamilelikten önce de kullanmaya başlamıştım bir türlü alışmadı saçlarım . Her yıkamada saçımın yarısı elimde kalıyordu . hal böyle olunca market şampuanına devam ediyorum bir aydır . Saçımda çok bekletmiyorum sadece şampuanı . Oh be dedim saçlarım kendine geldi 😬