BuluttSecil pardon da kızıyorsan ne işin var burda girip yazma mesela kafama takıldı sordum sana mı soracaktım post açarken izin mı alacaktım senden ben her kafama takılanı sormayacaksam kullanmama gerek yok o zaman bu uygulamayı ki siz de yönetici vs değilsiniz birde yanlış anlamayın ama diyorsunuz lafı söylüyorsunuz değişiksiniz bende bu kafayı anlamıyorum ego kasan bence burda bize laf sokup kendinizi tatmin edeceğinize başka şeylerle uğraşın bir daha da yazmasanız sevinirim iyi günler 😊😊😊😊😊