İlk dr a gittiğimde bende de yüksek çıkmıştı dahiliye ye göndermişti doktorum. İlk 3 ay tiroidin önemli oldugunu söylemişti. Düzenli tiroid hormonu kullandım her ay kan testi yaptırıp kontrol ettiler sonra 27. Haftamda falan normale düştüğü için bırakmıştım zaten artık bebek kendı tıroidini üretiyor demişti doktor. Doğumdan sonra tekrar kontrol edecek dahiliyeci