Esmylmz Hanımlar 33 haftalık hamileyim. Bir saattir kasılmam var ama adet sancısı gibi sancım da var. Belime de vuruyor. Geçemedi bir türlü. Normal kasılmadan farklı ama gerçek doğum sancısı mı bilemedim. Buarada 2.hamileliğim ama ilki sezaryendi ve hiç sancı çekmedim oyüzden bilmiyorum. Endişelenmeli miyim?
Koza Esmylmz nasıl bir ağrı? Ben daha yaşamadım ama doktorum karnınızın tamamında hissedersiniz ağrıyı dedi. Hafif sızlama gibi mi kasilip açılıyor mu?
Esmylmz Koza Kasılıyor ama bir dk fln sürüyo. Ve adet sancısı gibi sancı var karnımda ve belimde. İlk hamileliğimde de kasılmam çok olurdu ama böyle ağrı olmazdı. Geçmemesi beni endişelendirdi.
Koza Esmylmz biraz uzanıp dinlenin biraz elinizi üzerinde gezdirin ve su için bol bol. Hareket hissediyor musunuz?
Esmylmz Koza Evet uzanıyorum. Şuan kasılma var ama sancı azaldı sanki. Kasılma geçince hareketini hissediyorum.
Koza Esmylmz iyi düşünün daha çok erken, hareket ediyorsa iyidir sıvı için tuvalete çıkın rahatlarsıniz inşallah. Tez zamanda şifa versin rabbim
Esmylmz Koza Amin Allah razı olsun. Magnezyum içtim. Doktor kasılma için vermişti. Su da içiyorum. Sağolun.