seraap 18 hafta hamileyim 1 haftadir gecmeyen bas agrisi cekiyorum normal mi var mi ayni durumda olan 😣
Mart_annesi seraap bendd 10+5 gunluk hamileyim ve yaklaşık bir iki haftadır ağrı başımdan çıkmyor gözlerim kapanıyor ağrıdan hormonlardan galba 🙄🙄