Ben de giresun luyum . Şubat sonu dogum yapacagim devlette doğum yapmayı düşünüyorum. Ama kafam çok karışık yazın düşük tehlikem olmuştu. 2 gün devlet hastanesinde yattım ilgileri çok hoşuma gitti ve hastane bence kent hastanesinden daha temiz. Ada hastanesine de kendim gitmek istemiyorum abimin eşi doğum yaptığında pek iyi şeyler yaşamadık . Şu giresun da guvenecegimiz bir hastane ve doktor bulmak ne zor. Şu an il dışında olduğum için kararimi gidince verecegim artik. Saglikla dogumlarimizi yapariz inşallah