Elfmrshn 38 haftaligim tam iki gundur bebegim karnimda cok kasiliyor yani alt tarafima baski yapiyor, ve karnimi hep sag tarafina dogru ittirip o sekilde bir 5 sn feln kaliyor sanki karnim o esnada cok sert oluyor ama ilk kes hissettim bu sekilde gerilmelerini acaba bunlar mi kasilmalar oluyor daha once hic hissetmiyordum boyle bisy karnim yamulup kaliyor o sekilde ilk gebeligim dogumum mu yakin acaba birde idrar yollsrimda cok sizim var bu bir haftadir ayni seyleri yasan varmi ?
Aydogdu Elfmrshn canim aynısıni yasıyorum hatta üstüne biraz sancı tuttu benimde sağ tarafım bebek orda toplanıyor yirtilacak mis gibi oluyor derin canin yanıyor doktora gittim normal dedi doğuma az kaldığı için sadece biraz sancı cıktı oda normal dedi
Gmzeeee Bende 37+5 oldum bendede oluyo ve kasiklarimda bazen su dolasiyormus da suyum patlicakmis gibi oluyo ama normal dr sordum bende sancin ve suyun olmadigi surece hicbir sorun yok dedi bana 😂
Elfmrshn Evet ama ben bu haftama kadar boyle hic olmamistim carsamba gunu kontrlm var muayne edecek doktorum ins acilmam fln vardir ozmana da gunum doluyor zaten ama boyle bi durumla ilk kez karslastigim icin korktm biraz acik casi birde soylemesi ayip buyuk tuvalte cok cikiyorum yani buda yeni basladi bende