[silindi] ben ilk cocuğumu özel hastanede yaptım testinden tut doğumuna kadar uayneleri osu busu a dan z ye herşeyini hiç unutmam bi tane ultrasyonuna 890 tl verdiğimi blyorum velhasıl sezeryan oldum. Bana sezeryan ücretleri 2,500 denildi doğum yaptım 3 gn yattım hastanede 1000 tl ödedik (dgum yatak parası vs) şok olduk tabi ama sevndkte anlaşmalı bir hastane değildi indirimde yapılmadı ne için o ücreti ödedik onuda blmiyorum sansım varmış demekki doktorumun insaniyetliğinden mi dir nedr o fyat istendi smdi ikinciyi yapıcam. Onuda özekde istyorum ama nedendir bilmem hamile kaldım kalalı 1 kez hastaneye gitti 9 haftalık öğrenmiştim tek bir kez gittim baskada haataneye gitmedim suan 34 haftalık hamileyim gittim dersem yalan nasıl bir takdiri ilahi bilmiyorum lakin bebegim her defasında ryamda saglıklı gryorum herşeyiyle kanlı canlı haataneye gitmek içimden gelmiyor. Önümüzdeki ayın 24 ü doğum olucak ilk haftası giderim birde dgum için giderim artık 🤣