Seyuba canım sancı yok 9 10 12 olanlar sancı 130 bebeğin kalp atığı diğeri de senin ama benim 40 lardayken doktor sancın yok güzel diyordu yani bu sancı değil korkma üşütmüş olabilirsin bende öyle ağrıyla gitmiştim 36. Hafta da sancı çıkmadı yalancı sancı ve üşütmüşsün dedi 39 da doğurdum