Begdem 10 haftalık canımm ben erkek diye düşünüyorum ama belki anlayan varsa diye burda paylaşmak istedim💜😊
Ecemsbaby Begdem valla ben de kız gibi hissettim tabi bilemeyiz sadece his 😊 yine de erkek anneleri hissediyormuş diye duydum bende erkek hissetmiştim başta, herkes kızın olacak diyordu oğlum olcak sonuçta 💙 hayırlısı olsun inşallah merakla bekliyoruz
MehtapSevim Ben fotoğrafa bakarak değilde çünkü çok küçük belli olmuyor ama nedense kız gibi hissettim öğrendiğiniz de buraya yazarmısınız😅
Begdem MehtapSevim yazarım tabikii 😇 20 gün sonra cinsiyet için gidicez ama tabi ilk defa yaşadığım için bu duyguyu sabredemiyorum😁💜
Begdem MehtapSevim meraba canımm 20 gün sonra belli olucak demiştim ya benim ki meğer erkekmiş doğru hissetmişimm yazmamı istemiştin paylaşmak istedim 🥰👦💙
Begdem Ecemsbaby inşallah canımm hayırlısı olsun hepimiz için kız da olur erkekte sağlıklı olsunlarda 💜😊
MehtapSevim Begdem yaaaa hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😍🤗 gerçekten kalp kalbe karşı bende bugün başka bir cinsiyet tahmini diye bir post görmüştüm dedim ki içimden acaba o yorum yaptığım postun cinsiyeti belli olmuşmudur bugünde sen yazdın 😅
Begdem MehtapSevim yaaa ne güzel hep aklımdaydı öğrenir öğrenmez yazıcam diyodum nasip oldu çok şükür hepimizin bebişleri sağlıklı olsın inşallah cinsiyet çokt önemli değil💙🥰