Pinky_ Merhabalar 6+4 haftalık hamileyim ama tam olarak vücudumda hiçbir değişiklik hissetmiyorum sadece bazen kasıklarıma kramp giriyor o da ara ara sizlerde etkileri ne zaman başladı .
lnyldr Pinky_ ben 20. Haftadayım daha yeni yeni hamile olduğumın tam anlamıyla fark ediyorum zaten yorgunluk dışında bunca zaman hiç bi belirti yoktu şimdi karnım şişiyor öyle yani 😊😊
Blgzr_58 Pinky_ bende 6+4 canım mide bulantısı göğüslerimde dolgunluk halsizlik kasıklarımda ve belimde ara ara ağrı oluyor yani anlayacağın ne ararsan var belirti olarak bende
Nur_Nur benim vücut sıcaklığı artmıştı hafif şişkinlik göğüslerde adet beklerken olan şekilde ve biraz gaz artışı olmuştu