Mevr hahaha aynı biz 🤣🤣 benim doktorum da çok tecrübeli ve nerdeyse tüm gebeleri emin olmadan söylemiyor ve tahminleri de %90 tutuyor dedi. Ben her ne kadar erken olduğuna inanıp kendimi kaptırmasam da eşim kesinlikle kız dedi. Üstelik iki ayrı doktor ayrı zamanlar da kız diye belirtti. Geçen hafta gittiğimiz de kendi doktorum da kordon bacağının arasında net göremiyorum ama bu bebek kız değil dedi 😅 eşim şooook. 9 yaşında oğlum var. Bense doktorun odasından çıktıktan sonra ağlayacaktım nerdeyse 🙃 Allah sağlıklı, hayırlı evlatlar nasip etsin tabi ki ama olmayınca ve 3. Çocuğu düşünmeyince insan üzülüyor. Sonra da bir bebeğe sahip olmak için uğraşan insanları düşününce insan kendini nankör gibi hissediyor😑
Doktor net göremediği için eşimin hala umudu var kız o kız deyip duruyor 😅