Belirsiz5217 doktorlar alttan muaneyle açılma olup olmadığına bakıyo bide suyun geldi mi gelmedi mi zaten son 1 ay sürekli kontrle gitmek zorunda kalmıştım her gittiğimde sancı vardı ama ben hiç hissetmiyodum doktorda son 2 hafta muaneyi bıraktı sadece hissediyomusun yok bugn doğurmam diyodum 😂 artık alay konusu olmuştum bütün hastane bi doğuramadın gitti doğur artık diyodu 😂 doktorum benden fazla nöbete geliyosun diyodu 1 günüm kalmıştı sancım başlamasa yatış suni sancı falan diyolardı 😂😂