Melekclk Geçmiş olsun canım aynı durumu bende yaşadım 5. ayımda diş ağrım başladı 7. Ayım bitene kadar aralıksız çektim o acıyı 😓 Defalarca doktora gittim çürük yok apse yok hiçbiri yok ama inanılmaz ağrı vardı, bir müdahale yapılamaz dediler. Sadece parol kullanabiliyordum. Ama bir fincanın yarısına kadar sirke koy, üstüne su ekle içine tuz at ve iki üç kez ağzında çalkala hatta ağrıyan tarafta beklet biraz. bu biraz dişlerini gıcırdatacak ama azda olsa uyuşmasını sağlayacak. Bende işe yarıyordu inşallah sende etkisini görürsün. Bebekler kalsiyum ihtiyacını annelerinin dişinden alıyormuş o yüzden bebek kemik gelişimini tamamlayana kadar böyle dişimiz ağrıyor😞 birde bol bol kalsiyum ağırlıklı beslen inşallah en kısa zamanda ağrın geçer 🙏🏼🌸