merve21_ Kızlar bugün doktora gitim kontröle 2 hafta önce kanamam oldu gitim progrstan kullandım bugün de gitim doktora dedim işte 2 hafta önce böyle oldu diye dedi kalp atışı varmıydı diye bende evet dedim 2 doktor beraber Di yanında ki doktor da diyor ki acaba vajinaldan mı baksam normal ultrasondan mı digeride doktor da diyor ki ne uğraşıyorsun be kalp atışı varsa var yoksa yok git ultrasyon da bak işte bende dedim nasıl konuşuyorsun sen tartıştık baktırmadım çıktım bursa da olan anneler hangi doktora gidiyorsunuz önerirsiniz
Misafir123 merve21_ canım geçmiş olsun Yıldırım doruk ta embiye yılmaz var çok iyi ilgili hemde tavsiye ederim 😊
melisss_ ben de bursa şehir hastenesinde bi doktora gittim üstten baktı net değil dedi hemen vajinale aldı en son yapmaları gerwken şeyi ilk basta yapiyolar umarım düzgün bir doktor bulursun ben de arayış içindeyim özel doruk hastanesinde fatma güray var ona gitmeyi düşünüyorum sen de bi dene istersen
merve21_ melisss_ aynen öyle bende hayat hastanesine gitmeyi düşünmüyorum ama doruk hastanesine de gidebilirim
Crn321 merve21_ ya bu devlettekiler neden böyle yapıyo anlamıyorum öyle dövüyolar ya onları gercekten hakediyolar yazık cidden hasta hastadır umurlarında degil
merve21_ Crn321 aynen öyle hiç hastaları düşünmüyorlar yani madi durumu olan var olmayan var ilaki belki özele gidemiyoruz bari böyle yapmayın bende gitmicem bidaha hastaneye
SevgiIbrahim Kesinlikle Ziya Cetin i oneriyorum. Ziya beyin bilmedigii şey yok. Harikaa bilgili birisi
obanu devlette malesef böyle yapılıyor kimsenin başına gelmemiş yoktur heralde bende ilk dr. ziya çetin digeri meral sözer ve digeride sühendan benderliydi üçüde çok iyi doktorlar