Zeynep1115 Az önce küçük parmağımın ucu kadar kahverengi lekelenme gördüm kilodumda 37+3 üz Doğum mu başladı ?sancım yok,suyum gelmedi nasıl oluyor yazarmışsınız?
Tuba1234_4 Dr a yaz lutfen muhtemelen yonlendiricek seni kontrol icin bebrgi hissediyosun dimi Zeynep1115
budi2205 Zeynep1115 canım eben veya dokdorunu ara bi sor, herkezde farklıdır Doğum başlangıcı, ama pembemsi veya kahverengimsi bir akıntı ile gelebilir. Ama ara sor nolur nolmaz. İnşallah herşeyin hayırlısını diliyorum ❤️
Bade90 Zeynep1115 benim de öyle akşamda ağrım başladı acile gittim sancım varmış ama yalancı dedi açılman yok dedi.Geri geldik.
Tuba1234_4 Suyun grlmek zorunda diil. Onu sancilari arttirmak icin onlarda patlatabiliyo.(hissetmiyosun acimiyo yani korkma)