Gulayliya 5 haftalik hamilelik var ama spirala kaldım sabah spirali cikardim hafif leke gördum ağrım çok agri kesici ictim leke kesildi düşük olur mu nasil devam eder bilgisi olan varsa yardim etsin
okyanustakibulut Gulayliya doktora git ayrica kafana göre agri kesici icmende yanlis zaten ilac kullanmak yasak bilmiyor musun?