Atikeemre14 canım kıyamam, aynısı bendede oluyordu ara sıra ama bu hamileliğin verdiği hormonlu yokmu allahım depresyona sokuyor, sen hiç üzme kendini tabikide düşkün olucak babasına ama sanada sen daha doğurmadan düşünme bunları, bak sen üzülüyorsun bebiş de üzülüyor.. bunu sonraki zamanlarda düşünürsün. Hem negüzel birşey düşkün olmaları. Bu seni dahada mutlu etmesi lazım! Senin evladın 9 ay sen taşıcaksın karnında emzirceksin ve bakıcaksın! Takma kafana ve güzel bir hamilelik geçir❤️