Fatma96 tam olarak anlattığın şey kasılmalar yaşıyorsun banada doktorum normel demişti ama erken doğurdum kasılma sonrası açılmam olmuş ve ben o şekilde gezmişim kasılmalarım çok sıklaşmaya başlamıştı benim 15 dakikada bir yarım saatte 2 3 e düşmüştü Doğuma girdiğim bir önceki gün takip et tabiki kasılma olabilir rahim kendini Doğuma hazırlıyor ama sıkı takip et saatte 3 ü geçmesin geçerse problem bar demektir 24 haftadan sonra aşırı artış olmuştu ve ben doktoruma sölerim ki benim erken Doğum riskim vardı buna rağmen birşey olmaz dendi ama oldu insanı en iyi kendi takip edebilir ve sonrası hayatım boyunca unutmucam tarifsiz bir acı evladım o durumda ben çaresiz İnan bana yaşadığım o küvoz süreci 28 gündü ama 28 yıl anlatsam bitiremem Aşlah yavrularımızı korusun 🙏