Sibel2344 sık sık kasılman oluyordu sertleşme fazla oluyordu gitmedim doktora çektim o sancıyı kasılmayı 31+6 da azar azar suyum geldi ben acil Doğuma alındım kızım yoğunbakımda kaldı 28 gün şok içindeydim 1.700 43 cm hayatımın şokıydu İnan bana doktora gittiğimde zaten günler öncesinden acılmam varmış öylece gezmişim sana tavsiyem kasılman olunca acilen yat doktora git hafife alınıcak birşey değil kızımda bende 28 gün acı çektik şuan yine hamileyim ve İnan aynı şey olsa durmaz giderdim ben bilemedim öyle pişmanım ki hala yaşıyorum bunu sende doktora git bence