aselzumra aynı durumdayız sancılarım hep düzensiz 39+3 ılucaz gelsin diye yapmadıgım şey kalmadı önümzdeki pazrtesi randevum var doktor bu haftayıdq bekliyelim geldiginde kontrole bakarız dedi duruma göre
Enerjimi cekiyor artık elimi kolumu kaldıramyorum :( gelmicek gibi keyfine düşkün😩😩