minik_kuzu_ canım ben orada yaşamıyorum ama evimiz bar yaklaşık 2-3 ay önce kasıklarımda çok ağrı oldu önce aradım doktor ücret karşılığında geliyor dediler bebeğimin sağlığından şüpheli olduğumu söyledim tamam dediler ama kadın Doğum doktoru para karşılığı da olsa gelmiyorum dedi ve biz ısrarcı olunca hakarete kadar gitti olay hastane çalışanları tarafından aileme resmen bağırıldı azarladılar neyse ki sonra insafa geldiler sanıyorum doktor geldi