Ysmgns ama tutmuyorlar o zamanlarda çok geç oluyor ben kesinlikle bebeğimin emzik tutmasını istiyorum çok sakinleştiriyor bebeği . Tek duam hem emzik hemde beni emmesi yani sütten kesilmeden devam etmesi . Her yerde farklı bilgiler mevcut kimi
Bebeği tanıdıktan sonra diyor kimisi verilebilir direk sizi bırakmaz diyor .. kafam karıştı açıkcası