FatoKarakuztrk Kızlar merhaba 18+3 haftalık hamileyim nerdeyse bi haftadr kasık agrım var özellikle sol kasıgım agryo baskı oluyo gibi yürürken yatakta dönerken bile acı oluyo normal mi bu neden olabilir
Hnfth FatoKarakuztrk bendede oluyordu şimdide oluyor 22+3teyiz rahim büyüyor genişliyor ondan dediler bende çok önemsemedim 🤭
Merveersoy FatoKarakuztrk bende 19+3 teyim benimde öyle oluyor özellikle geçen haftalarda çok sık oluyordu doktorum kızımın ayaklarının alt kısımda olduğunu ve rahime baskı yaptığını söyledi dönmediği sürece ağrı olur ve sık idrara çıkarsın dedi şimdi de hareketlenmeye başladı ondan uyuyamiyorum 🤗
FatoKarakuztrk Ya tek öyle olsun ona razıyım ilk gebeliğim korktum sıkıntı olmasın bebeğim sağlıklı olsun da razıyım ona ☺
FatoKarakuztrk Bnde idrara sık çıkmaya başladım hareketlerini hissetmiyorum pek daha inş en kısa zamanda hissederim