ozlem62 Misra ben de 40 haftaya girdim hiç agrım yok sancım yok doktorum normal Doğum diyip duruyor sancıların gelmesini beklıyoruz ama hiç gelesi yok gibi 🙏🏼
budi2205 Misra bendede öyle canım😂 39+1 deyim ama ne sancı ne ağrı hiç birşey yok hata tam tersine çok hareketli kıpır kıpır çıkmak istemiyor rahat tabi içerde 😂😂❤️🤰🏼
eylulunannesi Misra aynı canım aynı Bugün nst girdik bebek hareketli suyu çok güzel pazartesi gel tekrar dedi 40+2 yiz normal doğum görünüyor başı kanalda görünüyor ama ne ağrı ne sancı yok sadeece altta inanılmaz baskı ve batma hissi var
eylulunannesi Misra dediğin gibi özellikle akşamları yürüdüğüm yer bana işkence gibi sanki o kadar batıyor ki sanki birşey akacak gibi artık baskıdan
eylulunannesi Misra devamlı geliyor dimi evet canım akıntı da çok fazla var doktora söyledim benim için ne anormalse onlar için normal 🙄😊