sdsd sürekli sarı-yeşil akıntım var , gecmek bilmedi, idrardada birşey cıkmıyor,bebeğime gecerde dogduktan sonra küvezde kalır dıye cok korkuyorum, bu sekılde olupta bebeğini sağlıkla dünyaya getiren anne var mı😢
LeylaCan sdsd ben de 33+4 teyim dün yeşil akıntım geldi hayatımda ilk defa nasıl korktum simdi gyno lomexin adlı ilaç verdi doktor fitil onu koydum biraz yanıyor ama geçirir insallah 👀
loya-milya ben getirdim bi sıkıntı olmadı ama dogumdan sonrada geçmedi cnm travozol kullan 3. güne geçiyor birde temizlenme aletlerini iyi e temizle iç çamaşırını ütüle sık sık değiştir eşinden bulaşıyor temizleme ürünlerine dikkat et ben cok savaştım anca o şekilde geçirdim cok şükür
Cileginannesi loya-milya benim de evlendıgımden beri var ama gecmıyo malesef. Cok su içip şekerli seylerı yemedıgımde yada hamurısı yemedıgımde olmuyo sadece
sdsd loya-milya hamılelığimin ilk haftalarından beri tekrarlardı, daha önce hiç böylr bir sorunum yoktu hamileliğimden beri yasıyorum bu durumu
sdsd loya-milya ay hepsini kullandım, donaxyl, gyno-lomaxin, vagihex, vajinal probiyotik, simdi tekrar vagihex kullanıyorum inşallahh gecerde bir daha tekrarlamaz 😢 cok sinir bozucu bir durum
sdsd LeylaCan bende hepsini kullandım ama azaldı sonra yine tekrarlıyor gecmek bilmedi,inşallahh size faydalı olur
sdsd LeylaCan gece uyumadan önce koyarsanız birazda derine doğru ittirmek lazım , o sabaha kadar fayda ediyor, gece idrara cıksanız dahi akmıyordu