Kayabusra35 Kızlar 30+2 deyim 32. Haftada kontrolüm var nts ye alırlar mı birde artık 2 haftada bir mi gidicem hastaneye
sevgitekes Kayabusra35 ben 32 de gittim hiç bahsetmedi bile haftaya kontrole çağırdı sonrası iki hhaftada bir olucakmjs Baş aşağı dönmüştü normal gözüküyor inş
Mavilianne Kayabusra35 Bende öyle düşünüp gittim 33+5’te ama almadı sadece pozisyonu almış sancılarını bekliycez dedi 😏 Bekliyoruz bakalım 😂
El_mu Ben geçen hafta girdim 32. Haftamdaydım benim doktor benden onceki bayana 2 hafta sonra gel dedi ve laf arasında nst yede gireceksin dedi demek benim doktorum 32 de baslıyor herkes farklı olmalı
Foto03 Kayabusra35 ben ilk 24 de girdim şimdi 5 hafta sonra bidahaki kontrolüm 29.haftadan sonra 2 haftaya,36 dan sonra 1 haftaya düşüyor. Artık her kontrolde giricem yani. Ama yurtdısındayım türkiye de nasıl oluyor bilmiyorum
nermin08 Kayabusra35 Bende 30. Haftada basladilar canim nst ye. Iki haftada bir giriyorum. Ama benim sekerden dolayi erken almaya basladilar.